Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Dags för lista! (Snott av Lotta.)

Publicerad 2010-06-15 23:02:16 i Allmänt

Nämn något som gjorde dig glad igår: Telefonsamtalet med Vicki.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Somnade om för tredje gången.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade om någon i huset var nere.
Det sista du sa högt: "Good night, take care!"
Det senaste någon sa till dig: "Finito la musica!"
Vad har du druckit idag: Proviva grapefrukt/litchi, mjölk, vatten, kaffe.
Vad var det senaste du åt: Vaniljyoghurt.
Vad var det senaste du köpte: Mjölk och knäckebröd. Festliga vanor jag har, minsann!
Vad är det för färg på din ytterdörr: Trä.
Vad är det för väder hos dig nu: Mulet och kallt.
Godaste glassmaken: Cookie dough. Hur många gånger ska jag behöva säga det?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det måste man ju.
Sover du tungt: Inte längre, tyvärr. Jobbets fel.
Drömmer du mardrömmar: Inte särskilt ofta, nej.
Trivs du med ditt jobb: Ibland.
Favoritklädsel: Mysbyxor, t-shirt och raggsockor. AAAAHH.
Favoritlåt just nu: "Dancing on my own" med Robyn.
Vad ser du om du tittar till höger: Vårt beredskapsschema.
Vad gör dig glad just nu: Faktumet att jag ska till Stockholm imorgon.
Vad ska du göra härnäst: Städa golvet här.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Bra.
Favoritgodis: Vaniljfudge (lonka) och choklad.
Kläder just nu: Mysbyxor och tröja med Kajsa Anka (ja, jag är fem år gammal).
Sommarplaner:? Se The Ark hur många gånger som helst, vara så mycket som möjligt med familjen och förhoppningsvis åka på världens bästa charter med Vicki!
Hur många kuddar sover du med: Två.
Spelar du något instrument: Låtsas att jag kan spela gitarr.
Morgon eller nattmänniska: Natt.
Vad är viktigast för dig: Mina nära och kära. Och min egen hälsa.
Är du kittlig: Ja, ibland.
Snarkar du: Nej.
Stjärntecken: Oxe.
Äckligaste insekten: Just nu kvalar gråsuggor in ganska högt på listan. Fy FAN!
Längtar du mest efter just nu:  Alde och Junie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela