Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Frukostsällskap.

Publicerad 2010-01-26 08:54:59 i Allmänt

Att se Bambi med familj lunka förbi utanför vardagsrumsfönstret när man sitter och äter sin havregrynsgröt är en ganska bra start på dagen, vill jag bara meddela. Ville helst ropa "åååååhh!" men då hade jag ju skrämt bort dom små liven. Lekte paparazzi istället.



Det här är varför jag gillar Kortedala. <3
(Rådjur nummer tre hängde en bit bort.)


Ska snart iväg och träna, behöver springa och lyfta lite kettlebells (har ni sett Snabba cash än, förresten? Mrado tränar med såna i den, dagens onödiga info!). Sen ska jag till stan och luncha med Isabelle. Och kolla in dom beryktade Ed Hardy-stolarna på Bolagret. :)

Kommentarer

Postat av: Ann-Sofie

Publicerad 2010-01-26 09:11:51

Visst är det mysigt med rådjur som lugnt strosar omkring i trädgården... (Går ju bra när man inte har något dom kan förstöra Hihi)... Till slut lär dom sig om dom behöver fly eller inte. Vi har 3 som går runt vårat hus och dom kan stå och titta på oss ett tag, innan dom går iväg när vi kommer ut... Ha en underbar dag och träna lugnt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela