Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Fel i balansen!

Publicerad 2010-01-31 10:54:33 i Allmänt



Det kanske verkar överdrivet att känna sej lite nere för att hon åker iväg i en vecka. Ibland går det ju nästan en vecka utan att vi träffas. Men aldrig så lång tid utan att vi pratar i telefon! Och sms-marathon är det ju varje dag.
Hursomhelst. Mitt 2009 hade fan varit en katastrof om det inte hade varit för att jag lärde känna denna fantastiska människa som gjorde den här stan rolig att bo i igen och drog upp mej från en tillvaro som jag nästan hade börjat acceptera att befinna mej i. Vi har inte ens varit vänner i ett år ännu, men redan är hon en av dom som jag öppnat mej mest för, som vet hur jag känner, som jag litar på fullt ut och som jag skulle ställa upp för no matter what.

(Är jag såhär sentimental för att jag jobbat i 20 timmar? Bara fyra kvar nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela