Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Vem Pra Bahia - Vi drar till Malmö, baby!

Publicerad 2010-02-05 07:27:12 i Allmänt

Hade fan gett mycket för att  ha Simone Morenos och Timbuktus sjukt grymma låt i min mp3-spelare nu.
För om några timmar drar jag till sydligare, dock ej varmare, breddgrader!

Sov riktigt bra på soffan inatt, det hör inte till vanligheterna. Vaknade med ett hårdrocksriff i skallen, det är inte heller så vanligt förekommande. Antar att det är uppvärmning inför vad som komma skall. :)

Alla på jobbet flinar åt mej när jag kommer dragandes med min väska som vanligt. Det har blivit mitt signum, hon som åker iväg. Haha, gärna det; man måste ju vara där det braiga finns, och Sofie är bland det bästa jag har.

Hoppas att ni har det bra, alla fina.

Kommentarer

Postat av: Dp

Publicerad 2010-02-05 22:02:17

ha det så kul!!!!

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-02-06 00:45:40

MEH! Vem är du??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela