Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Transportsträcketorsdag.

Publicerad 2010-02-18 23:18:54 i Allmänt

Jag borde vika min tvätt och gå och lägga mej, inte sitta här.
Men eftersom jag bloggat så duktigt på sistone (alternativt inte haft ett liv, haha) vore det ju synd att bryta kedjan.

Det kommer bli en soft, supermysig helg. Imorgon kommer Cillovic och Tomo till stan! :) Vi ska ut och äta på Cyrano, blir som vanligt lycklig av bara tanken. Sen sover dom första natten på hotell. På lördag blir det nog strosande i Haga (hur mycket man nu kan strosa i modd) samt  lite inspaning av bebiskläder och annat smått och gott innan det blir Melodifestival-kväll i min lya. Gillar att ha "folk" hemma. (Kommer ni ihåg när man var liten och föräldrarna sa att man skulle få "främmat"? Vilket sjukt jävla ord, egentligen! Aldrig förstått det.) Hann dessutom handla idag efter jobbet så jag slipper det imorgon mitt i fredagsruset. Jag är så sanslöst förutseende ibland.

Nu ska jag attackera tre överfulla Ikea-påsar innan det är dags att nana. Snart är det kneg igen.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela