Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Soffan och jag = sant.

Publicerad 2010-02-13 19:46:36 i Allmänt

Vad skönt att spendera en lördagkväll ensam i soffan och känna sej riktigt nöjd med det UTAN att ljuga för sej själv!

Ensamtid är... elit. Ibland glömmer jag bort det. Ibland tror jag att jag hela tiden måste ha bekräftelse från andra för att må bra. Men efter att ha spenderat två underbara dagar i Gislaved och haft en helt okej arbetsdag kan jag faktiskt inte tänka mej nåt bättre än det här.

Melodifestivalen, mysbyxor och massa goda saker. Bara till meeeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela