Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Once you go...

Publicerad 2010-02-19 06:38:06 i Allmänt

...satinpåslåkan, you never go back.

Hade glömt att jag köpte två satinbäddset på Hemtex (eller "50%" som vi döpt om butiken till) för ett tag sen. Bäddade rent med ett av dom igår kväll och det var... som en symfoni att somna. Trodde inte att den stunden på dygnet kunde bli ÄNNU mer njutbar, haha.

Jag har förresten världens lyx där; somnar så gott som alltid på mindre än fem minuter, oftast mycket snabbare än så. Och oavsett hur jag mår, vad som hänt eller hur stressad jag är. Skulle jag ligga vaken en kvart skulle jag på allvar börja fundera på vad som var fel, liksom. Är mycket medveten om hur tacksam jag bör vara över det, känns som var och varannan människa har problem med sömnen på ett eller annat vis. Eller ja, många i alla fall.

Sen kan det ju iofs gå till överdrift också. Som den gången jag somnade när ett ex berättade om ett jobbigt barndomsminne. Hahaha. Förstå hur förolämpad man måste känna sej när man öppnar sej för någon och den personen ba "zzzz"? Men med facit i hand var ju det en helt korrekt reaktion. Borde somnat varje gång den människan öppnade käften.

Hoppas att den här arbetsdagen går fort! Längtar så till ikväääääll. Undrar vart man hamnar efter Cyrano? Kvällen ska bli låååång iaf, om turturduvorna vill sova har jag Isabelle som trogen kompanjon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela