Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Klåpare.

Publicerad 2010-02-10 10:39:03 i Allmänt


Just nu är jag så irriterad att jag inte vet om jag ska frustrationslipa eller asgarva.
Är det pga min unga ålder man tror att man kan behandla mej lite hur som helst? Att det inte är så noga?
Hatar att bli besviken. Och det börjar bli en ganska tröttsam följetong. Men det positiva med att bli överbevisad gång på gång är ju att man blir stärkt i sin övertygelse.

Ska försöka att fokusera på annat. Till exempel på att jag ska hem imorgon! För första gången det här året, vilket faktiskt är en skandal. Ska bli så skönt att andas Smålands-luft.

Idag gick jag upp halv sju, åt en banan och pallrade mej iväg till gymet. Sprang 30 min och styrketränade 20. Kom hem, duschade och åt den mest efterlängtade frukosten ever. Nu hade jag visserligen inte behövt gå upp så tidigt eftersom det blev oväntade ändringar i arbetsdagen... men erkänn att jag är grym.
Caroline blir fin av disciplin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela