Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Kärlek och sånt.

Publicerad 2010-02-14 09:53:41 i Allmänt

Såhär på Alla chokladhjärtans dag är det ju lätt att man tänker en del på sin egen situation. Eller - som i mitt fall - icke existerande situation. Särskilt när man i fredags blev "utsatt" för matchmaking av två familjer samtidigt, haha.

Men vet ni vad. Det känns ganska okej. Någon gång kommer jag vilja ha the whole shebang (alltså förlåt, jag veeeet att det är ett astöntigt uttryck, men jag gillar det ändå!), men jag vet precis hur jag vill att det ska kännas då. Och just nu har jag en känsla av att det kommer dröja ett ganska bra tag tills den känslan infinner sej. Eller så blir jag skitkär nästa vecka och får stå där och äta upp varenda ord. Haha. Det är lite spännande att inte veta.

Var snälla mot er partner idag  - och alla andra dagar. Om han eller hon förtjänar det, vill säga. I annat fall kan ni ta den här dagen och fundera på hur det känns därinne i lilla hjärtat egentligen. Jag tror inte att man behöver fundera så mycket i och för sej. Innerst inne tror jag att man vet. Antingen så finns det där eller så fattas det.

Jag firar hursomhelst genom en timme på gymet (har abstinens nu efter två träningslösa dagar!) innan jobbet. Så tar jag hand om MITT hjärta idag. :)

Kommentarer

Postat av: dp

Publicerad 2010-02-14 22:53:38

Ujujuj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela