Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Hej då 2010.

Publicerad 2010-12-29 20:54:37 i Allmänt

Ja, snart är ett av mina bästa år någonsin slut. Eller kanske rent av det allra bästa. Ja, så är det nog. Kan 2011 toppa detta? Det är jävlarimej inte dåligt i så fall.

Här kommer en liten sammanfattning genom en årslista jag snott. 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tatuerade mej. Två gånger! :D Bäääästa!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, jag försökte ha så roligt som möjligt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope!
4. Dog någon som stod dig nära? Tack och lov inte.
5. Vilka länder besökte du? Tunisien. TYVÄRR.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Kärlek.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 1 mars, 1 maj, 18 maj, 29 maj och 15 november.
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag kom in på Polishögskolan!
9. Största misstaget? Känner inte att jag gjort nåt jag ångrar särskilt djupt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej. (Peppar, peppar!)
11. Bästa köpet? Får jag svara "mina tatueringar"? ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Nöjen/uteliv.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, hela ansökningsprocessen har gjort mej glad och gett mej otroligt mycket energi hela året. Oslagbar känsla! Dessutom blev min 25-årsfest en av dom roligaste nånsin! :D
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Från och med du, Gubben i lådan, Waka waka, Ambitions, The Anger, Hang with me och många fler...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket, mycket gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sjungit, träffat familjen.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit socker? Haha.
18. Hur tillbringade du julen? I samma hus som jag alltid firat i. Med massor av kärlek och god mat!
19. Blev du kär i år? Nej. :P
20. Favoritprogram på TV? Dexter! (Fast jag har iofs dvd-marathon och följer det inte på teve.) Lite sällskap var en favorit också. :)
21. Bästa boken du läste i år? Ingen tar skit i de lättkränktas land av David Eberhard och Faller fritt som i en dröm av Leif GW Persson.
22. Största musikaliska upptäckten? Omöjlig fråga. P3 får bli mitt svar! Är förbannad på mej själv att jag inte blev en trogen lyssnare förrän i år.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En dammsugare och finbestick! (Här är vi wild and crazy, hahaha.)
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, jag kunde faktiskt inte ha fått det bättre.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Hade världens skönaste slappardag och spenderade kvällen med min älskade Isabelle.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det säkert, men i det stora hela har jag faktiskt ingenting att klaga på.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Flickig och sportig i en hääärlig kombination.
29. Vad fick dig att må bra? Min familj, mina vänner och min beslutsamhet.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ola Salo. ALLTID Ola Salo!
31. Vem saknade du? Pappa.
32. De bästa nya människorna du träffade? Svårt att rangordna.
33. Årets sötaste? Alde och Junie, utan någon som helst konkurrens!
34. Årets hetaste? En kille från i somras som jag sent skall glömma.
35. Årets största kärlek? Se "Årets sötaste".
36. Årets besvikelse? Att vänskap, historia och gamla relationer tydligen inte är det minsta heligt för vissa.
37. Årets bästa? JAG för att jag lyckades! (Och för att jag är så ödmjuk? Haha.)
38. Årets snällaste? Tomten.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-30 12:48:18

Så Cilla och Cina räknas inte till vänner då? (fråga 3)

Haha! Där fick du ;-)

Kraaaaam!

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-12-30 14:44:04

Haha, jag viiisste att nån skulle kommentera det! Klart dom är vänner, men syrror i första hand. :D Kraaam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela