Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Allt på en gång!

Publicerad 2010-08-31 10:03:28 i Allmänt

Och i morse la min dator av också.

Det gillar vi!

Antingen kan man hata hela världen, eller så biter man ihop käkarna (jävligt hårt) och nynnar på följande sång, med inlevelse likt  Jan Malmsjö själv, resten av dagen:

Våååååår... bääääästa... tiiiid är nuuuu! Vem minns den snö som kanske föll i fjoooool?

Vår bäääästa tiiiid är nuuuu, vem vet om morgondan har soool, har soool, har soool?

Det hjälper faktiskt. Lite. Jag skrattar mest åt alltihop. Sen gör det inget att jag har världens underbaraste och roligaste kolleger heller.

Och att jag ska dansa afrikansk dans ikväll. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela