Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Partysmidarplaner.

Publicerad 2010-04-15 14:14:27 i Allmänt

Idag är det sista dagen att tala om ifall man tänker komma till min fest eller inte och det ser hoppfullt ut!
Dom flesta kan komma och det gör mej till en mycket glad och belåten gamling.

Ska bli så fint att få träffa alla er samtidigt, min elit! Det är bästa presenten att ni kommer och firar med mej.

Det har varit en otroligt skön dag hittills. Den började i arla morgonstund med att Isabelle och jag åkte till Hagabadet för lite vardagslyx. Där plaskade vi runt lite i bassängen och i relaxpoolen innan vi högg in på frukostbuffén. Och högg gjorde det definitivt i våra magar efteråt! Haha, ibland finns det verkligen ingen hejd.

Åkte hem och tillbringade resten av förmiddagen med min gitarr. Inser inte förrän nu hur mycket jag saknat den.

Och nu när jag var ute på min runda sneglade jag ner i diket och fick syn på årets första vitsippa. Det vilar något magiskt över det ögonblicket!

Långt nattpass idag, sen ledig fredag, lördag och söndag. Ibland är livet skönt.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-04-15 19:40:07

Låter som att du haft en underbar dag =) Ska bli superkul att komma på ditt partaj, har inhandlat min 80-talsstass idag! Kram kram my lady

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela