Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Att vara vän med sej själv.

Publicerad 2010-04-11 18:29:36 i Allmänt

Städade ju lägenheten innan monsterpasset så såna aktiviteter behöver jag inte ägna en tanke åt nu. Det är jag outsägligt glad för.

Och pärsen är förbi, ännu en gång. Och denna gången var det riktigt trevligt! Så trevligt att jag hade energi att bege mej till Skatås igen direkt efter jobbet. Där avverkade jag en mil på 59 minuter, vilket känns otroligt bra inför loppet i juni. Mitt mål var ju att hamna under en timme och nu vet jag att jag kan fixa det. :D

På vagnen hem hamnade jag i nåt slags drömtillstånd och jag är nog fortfarande kvar i det. Ska ta en kvällslur nu; göra en koja av mitt täcke, vakna upp nån gång ikväll, äta nåt gott och vara vaken hur länge jag vill för imorgon är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela