Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Aldes första påsk.

Publicerad 2010-04-04 22:19:53 i Allmänt




Det var påskmysigt och pyntat i hela huset.



Och massa god mat, förstås!



Storebror tar kort på det samlade gänget. Och Alde sitter hos moster, såklart. :D



Snyggaste hararna! 



Livet är orättvist när man är för liten för att äta godis som storasyster och storebror. Men då kan man trösta sej med att man är obeskrivligt gullig i kläderna man fick i påskpresent!



När du ligger sådär på min axel, då har jag ingenting att vara ledsen för.



"Vem är du egentligen? Alltså... du ser ut lite som mamma, och du låter lite som henne också. Och pratar lite med den där tillgjorda rösten. Men alltså... vem är du? Och framför allt, varför ger du mej ingen mat?!"



Barbapapa
-filten och mosters leopardleggings - en oslagbar kombination!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-05 12:25:22

Vilken bra sammanfattning på den första påsken, Alde instämmer.

Vad skönt, nu behöver jag inte börja blogga! Iallafall inte just i dagarna.

Hoppas resan gick bra. Hörde av mamma att det smakade med påskbakelse, hoppas nån blev sugen.

Ha det bra!

Påskkram från Skåne

Postat av: Lotta

Publicerad 2010-04-05 16:23:50

Jättefina bilder. Vad söt Alde är! Förresten, visst är det kul att få kommentarer på sin blogg ibland? ;-)

Puss och kram från Islandur

Postat av: sara&sigge

Publicerad 2010-04-06 09:35:42

Men vad myspys! Vad fin han är lille plutten. Hoppas du fick dig ett stort påskaägg! Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela