Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Monstrum.

Publicerad 2009-11-21 13:35:37 i Allmänt

Insåg när jag åkte ifrån huset idag att nästa gång jag kommer dit är det för att fira jul. Typ fyra veckor kvar, bara! Och det innebär även att det bara är fyra veckor kvar till tio dagars sammanhängande ledighet, vilket kan vara skönt att tänka på nu när jag ska iväg och förvandla mej till ett Öra i tjugofyra timmar.

Har massa saker att göra fram tills dess och det känns mycket bra. Imorgon är det bara en vecka kvar till årets bästa dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela