Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Inte en sekund för tidigt.

Publicerad 2009-05-11 00:53:05 i Allmänt

Äckliga vecka 19 2009 är borta och kommer aldrig mer igen! YES.

Som tur var blev avslutningen bästa tänkbara; har haft en riktigt trevlig dag på jobbet. Ingen irritation, inga tärande konflikter, inget tjat... bara trevligt umgänge. Ibland är det som att alla bara behöver ta en paus från allt som är jobbigt och trivas ihop en stund. Glad att man får vara med vid dom tillfällena...

På pappret kommer vecka 20 bli betydligt bättre - imorgon kommer Lotta till stan, jag jobbar bara två dagar, på torsdag ska jag rida islandshäst (på arbetstid, med lön!) och på fredag åker jag till Staffan.

Nu blir det soffan, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela