Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Ground control to Major Tom.

Publicerad 2009-05-22 11:04:25 i Allmänt

Det finns roligare saker att göra än att sitta och räkna ner till sitt 21-timmarspass. Hoppas, hoppas, hoppas det blir lugnt idag.

Blev iaf uppmuntrad av att Jimmie skickade låten som jag var med och körade på för ett tag sen. Alltid skumt att höra sej själv, men jag är rätt nöjd. Ska bli kul att höra hur min insats på Danger Avenues låtar blev också. Det  börjar dock faktiskt kännas som att jag aldrig kommer få lyssna på vår demo. :( Har nästan glömt bort hur allt lät, minns bara att I'll stand by you kändes som min bästa prestation nånsin. Vill hööööraaaaa!

Och så vill jag ha en massa Ed Hardy-tröjor. Har inte varit aktiv på Tradera på skitlänge, men nu har jag blivit helt fixerad. (Fick PRECIS mail att jag blivit överbjuden nu, jävla skit!!)

Imorgon kommer Cilla och Tomo hit. Visserligen kommer dom till stan redan idag, men eftersom jag jobbar i trehundra år kan jag inte träffa dom förrän imorgon. Det ska hursomhelst bli riktigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela