Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Som en dålig physalis.

Publicerad 2009-03-29 21:20:39 i Allmänt

Jag vill vara ledig länge.
Jag vill ha mer tid att skratta åt saker, till exempel åt det som står i rubriken, tillsammans med mina vänner.
Jag vill ha tillräckligt med ro för att ta mej tid att läsa alla böcker jag lagt på hög.
Jag vill vakna upp på morgonen utan att ha en enda plan för dagen.
Jag vill glömma bort vad det är för dag.

Och så vill jag komma på nåt bra citat att skriva på min vägg.

Kommentarer

Postat av: Dan

Publicerad 2009-03-30 20:33:35

Det är alltid minst en dålig physalis i burken.

Postat av: sara

Publicerad 2009-03-31 13:30:44

hahaha... bara en? mua hahaha...

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-04-01 09:20:23

Hahaha, frukthandlarna själva förnekar väl fakta!

Postat av: sanna

Publicerad 2009-04-05 15:17:29

låt dig inte luras att provsmaka... det är nog svårt att hitta en god haha

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-05 15:19:29

Låt dig inte luras att provsmaka det är nog svårt att hitta en god haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela