Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Vännsapännsa.

Publicerad 2009-06-28 16:42:12 i Allmänt

Träffade Vicki idag innan hon och Håkan åkte hem från Metal town. Jag avskyr att vara vuxen, det är fan inte meningen att man bara ska träffa sina vänner några gånger om året. :( Men nu blir det förhoppningsvis två träffar till inom en snar framtid; vi ska försöka pricka in ett Gislaveds-besök samtidigt och så ska jag till Stockholm nån gång under min semester. Yesyes!

Innan jag tog vagnen hem smet jag in på Body shop och kollade vad som fanns kvar av rean. Fyndade en ny body butter (som om jag behöver fler) för bara 79 kronor. Och nu efter löprunda och dusch luktar jag persika och känner mej ganska nöjd. Jag har blivit besatt av dofter, tror jag kommer sniffa ihjäl mej en vacker dag.

Kommentarer

Postat av: Tomas

Publicerad 2009-06-29 08:25:47

Stig Malm är ascool. Trots att han inte har någon apa.

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-06-29 08:41:16

Han är ju en själv.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-29 10:03:03

Han består ju i alla fall mestadels av celler. Och skulle en apa mynta begrepp som "fittstim" är den sannerligen värd all beundran, såväl för själva begreppet som företeelsen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela