Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Lite ledsen, men mest glad.

Publicerad 2009-07-07 23:19:52 i Allmänt

Tittade på minnesceremonin för Michael Jackson ikväll... och nu visas en konsert från Dangerous-turnén.
Blir lite mer sorgsen för varje dag som går, känns det som. Michael var som sagt ingen jätteidol för mej, så det känns nästan förnedrande att skriva så. Jag kan ju knappast likställas med alla riktiga fans. Men ju fler låtar jag lyssnar på, desto mer märker jag ju att dom hade en ganska självklar del i mit liv. Trodde faktiskt inte att jag hade så pass mycket koll som jag ändå tycks ha. Nåja, det här är inget försvarstal. Känner mej lite ledsen, och det får jag göra.

Dock är jag mest glad just nu, som jag alltid är när det vankas umgänge med mina loved ones. På fredag morgon åker jag till Gisla där det blir en helg med semesterfirande och utgång till självaste Sigges loge. Haha, det blir faktiskt ingen sommar utan ett besök där, kan inte säga det tillräckligt många gånger. Ska träffa Johanna också, det är verkligen inte ofta!

Och nu ikväll bokade jag tågbiljetter till Pearlietown! :D

Alltså känner jag mej ganska nöjd, trots att det nästan är en hel vecka kvar tills jag slipper sova ensam.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-07-08 00:36:17

Gullig du e! :) Nä d e på tok för sällan o jag har fortfarande dåligt samvete för att jag inte besökt Gbg oftare..

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-08 22:05:57

Helloooo!! Jag fattade inte att du skulle komma hem redan på fredag?! Va gör du fredag kväll?? Kan vi inte ta det där vinet vi snackade om för nåra veckor sedan?? Kyss

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-07-08 22:34:24

På fredag ska jag ha semesterfest med familjen, så jag är uppbokad hela kvällen... Så himla synd att du jobbar på lördag! :( Men jag hör av mej så fort jag har Gislavedsplaner, NÅN gång måste det ju klaffa för båda! Pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela