Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

En grej bara.

Publicerad 2009-01-28 18:29:55 i Allmänt

Innan jag drar till boxningen tänkte jag bara berätta hur söt min mamma är.

Skulle få tag på henne idag och "förvarna" att jag kanske kommer i helgen. Ringde henne på jobbet, men fick veta att hon var ute och att jag kunde ringa lite senare. Så jag väntade. Rätt som det är ringer mamma upp på mobilen, och jag får förklara hur läget är; att vi kanske ska spela in demon i Gislaved, men att det inte är helt hundra än.

 "Så jag kanske kommer hem i helgen då, om det är okej."

"Men det är väl klaaart att det är! Jag trodde ju att det hade hänt nåt!"

"Haha, nej, det har det inte."

"Blev orolig!"

Och så sa hon att det skulle bli jätteroligt. Fan vad skönt det känns med relationer man aldrig behöver tveka på. Att det finns människor som man vet aldrig kommer sluta vilja något annat än ditt bästa, som aldrig kommer svika.

Att ha en familj är det bästa som finns i hela världen.

Kommentarer

Postat av: emina

Publicerad 2009-01-28 21:22:41

håller med dig! Saknar min mamma!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-28 22:08:33

Å, vad kul om du kommer hem i helgen! Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-29 06:29:38

jaa mamma är bäst!

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-01-29 08:31:15

Det var alltså jag som tyckte att det blir kul om du kommer hem... glömde skriva i mitt namn. Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela