Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Bra gjort.

Publicerad 2009-01-07 16:40:09 i Allmänt

Jag skulle ju städa lägenheten skinande ren idag, hade jag tänkt. Istället råkade jag åka in till stan och sitta på Fridas salong i tre timmar. Men det var väldigt behövligt, och nu när jag fått det slitna bortklippt och ny, fräsch färg så känner jag mej nästan fin igen. Även om håret är på tok för kort. Håll uuuut.

Haha, att det kan vara så jävla viktigt egentligen... Ibland får jag "dåligt samvete" för att mycket av dom grejer jag planerar göra har med mitt utseende att göra (jag längtar t.ex. efter att sola lite solarium snart), men varför ska jag ha det? Ska man inte få unna sej själv att vara fin? Alla vill ju vara det, men alla vågar inte erkänna det, det är det som är skillnaden. Och blir man inte glad av komplimanger? Idag på morgonen fick jag höra av min favvis (jag vet att man inte får ha såna, men det struntar jag i) att jag har extra mycket stjärnglans i ögonen.

Jag hinner faktiskt städa lite innan jag ska iväg och träna. Det är helg för mej nu, vilket innebär att jag ska dricka vin ikväll. Och när jag dricker får jag röka. DET är efterlängtat kan jag säga.

Dessutom tänker jag hångla.

Kommentarer

Postat av: emina

Publicerad 2009-01-07 21:55:57

haha carro, du får inte dricka bara för att få röka :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela