Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Andra säsongen av "Mia och Klara" - 25 januari!

Publicerad 2009-01-03 15:43:20 i Allmänt

Haha, jag dör. Hundtränaren Görel tycker att man ska vara lika rak mot människor som mot hundar:

"Tina, du har la en gubbe hemma? Jag kan precis tänka mej hur det låter på fredagskvällen hemma hos Tina.
Här kommer du hem, och så börjar du svassa runt din gubbe;


`Ooooh, jag är så stel i axlarna, jag är så spänd efter hela långa dagen, jag skulle så gärna vilja krypa ner i ett varmt bad med dej, gubben. Du kunde massera mej, vi kunde dricka lite vin, och sen kunde vi bara ha det lite mysigt...´

Ja...?
Nej, nästa gång, Tina, du kommer hem - slit upp dörren och säg:


`Knulla mej!´


Och sen kan du berömma lite efteråt.
`Brååå!´ kan du säga. "

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-01-04 15:55:36

ahhhh ha ha haaa!!! är det en ny karaktär?? fan vad jag längtar! pöss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela