Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Ni gör inte ert jobb.

Publicerad 2009-02-02 22:56:14 i Allmänt

Här bloggar och bloggar man som en galning, och inte en enda sketen kommentar får man. Hur tror ni att det känns?

Ni är ändå runt 25 pers som besöker min sida varje dag, är det ingen som nånsin tycker nånting?
Fattar ni inte att jag bloggar för att jag är en uppmärksamhetstörstande bekräftelsevampyr?

Okej, kanske inte riktigt så illa. Jag skriver - faktiskt - mest för min egen skull. Det är skitkul att gå tillbaka och kolla vad jag gjorde det här och det här datumet för två år sen o.s.v. Och snart fyller bloggen tre år, inte så illa va!

Men jag tycker gott att ni kan bli lite mer engagerade. Därför tänkte jag först härma alla kändisbloggar och ha en liten frågelåda. Ja, till och med för er hemliga läsare som aldrig avslöjar er identitet! Jag skulle svara på vad som helst, till och med anonyma frågor. Men sen påminde jag mej själv om hur sjukt elaka vissa av er kan vara, så vi skippar det.

(Fyra inlägg på en dag, visst är jag grym?)

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-02-03 11:41:10

Du är jätteduktig på att blogga!! Och jag ska bli bättre på att kommentera. Tänk om jag även kunde bli bättre på att uppdatera min egen blogg... Men jag har tappat lusten. Kram!

Postat av: emina

Publicerad 2009-02-03 18:36:38

tråkigt med få kommentarer, I know! Men för att du ska få många kommentarer så måste du kommentera andras bloggar också, har jag märkt lite...

Kram

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-02-03 19:10:40

Hej igen!

Skulle kommentera inlägget om Lövbiffen, men det gick inte...

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-03 21:24:20

Helt rätt Emina, får bli bättre på det också. ;)



Lotta: Vad konstigt. :/ Undrar om han har fått nån morot av mamma idag!

Postat av: Carin

Publicerad 2009-02-03 23:52:07

Hej! Här kommer en liten kommentar från mig som är dålig på det annars. Känner att jag är dålig på att uppdatera min egen blogg överhuvudtaget för tillfället, men det får det bli ändring på! Likaså ändring att försöka kommentera mer. ;-)

Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela