Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Framsteg.

Publicerad 2009-02-13 23:16:44 i Allmänt

Fri träning idag alltså, och Paul som är typ världens schysstaste tränare frågade om vi skulle sparra. Ni kanske inte är riktigt säkra på vad sparra är för nåt, och det är knappt jag vet det själv. Men det handlar iaf om att möta varandra på riktigt. Slåss, alltså! I ringen! :D

Det är så kul, och så jobbigt. Men jag blir glad av att märka hur mycket jag förbättrats dom senaste veckorna. Nu har jag fått in fotarbetet rätt bra, känner mej hyfsat säker på slagen och vrider kroppen lättare. Men det är riktigt mycket att tänka på, särskilt när man möter en människa istället för en säck. Haha.

I vilket fall... Känns som jag upprepar mej hela tiden, men det här är det bästa jag gjort på hur länge som helst. Jag blir genuint glad av att boxas. Även när jag blir träffad i skallen, hur konstigt det än låter. (Var inte orolig, Lotta, dom slår inte så hårt!)

På tal om Lotta så har jag pratat med både henne och mamma idag, gillar inte när det går för lång tid mellan gångerna. Mamma frågade när jag kommer hem nästa gång, men jag vet inte. Vågar knappt titta i kalendern. Jag HATAR att jobba så mycket helger, det sociala livet existerar inte. Mamma frågade förresten också när demon är klar, och det vill jag också veta. Väldigt snaaaart, hoppas jag. Fan vad kul det ska bli att lyssna på det färdiga resultatet!

Såg en dokumentär om Johnny Cash ikväll. Den handlade mest om hans legendariska liveskiva från Folsom prison, men även lite om hans privatliv. Alltså jag har aldrig sett två personer utstråla så mycket kärlek som han och June. Hans bandmedlem sa nåt i stil med "Johnny ville ha henne med sej hela tiden, för när hon var i närheten kände han att han kunde stå ut med sitt liv."

<3

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-02-14 15:25:52

Slår de dig för hårt ska de få med mig att göra! Så det så! Puss o kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela