Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Demohelgen.

Publicerad 2009-02-02 14:19:55 i Allmänt

Kom tillbaka till stan för nån timme sen. Det har varit en intensiv helg, men jag tror att jag talar för alla när jag säger att det gick skitbra att spela in! Är otroligt nöjd, något generad över allt fint beröm, och stolt över vad vi åstadkom på bara en dag! (Visserligen var det en jääävligt lång dag, men ändå!)



Okej, det kanske inte är särskilt rockenroll att spela in i en kyrka, men nu blev det så. Haha.



Och såhär überpigg var jag klockan åtta på morgonen, i väntan på dom andra. Askallt var det också, så jag såg inte bara ut som ett lik, utan kände mej även som ett.



Så är det.



Har man inget bättre för sej kan man ju ta kort på varandra samtidigt. Hasses och min kreativitet är på topp.



Calle hade som målsättning att inte se seriös ut på en enda bild. Jag tror han lyckades.



Daniel lägger en snygg slinga.



All cred till Simon (eller Hasses benämning "Callebrodern") som gjorde ett sjukt bra jobb. Nu väntar vi bara på att han ska mixa låtarna också, jag är så förväntansfull! :D


Det ska bli så kul att få det färdiga resultatet! Alla som vill får ett ex, jag lär ju säga till när det blir dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela