Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Dagens fynd.

Publicerad 2009-02-23 18:28:34 i Allmänt

Det blev av!

Och lyckat var det också; solen sken, sällskapet var glatt och alla hittade bra saker i shoppingparadiset.

Jag var duktig och funderade NOGA över varje sak. Dessutom köpte jag inget godis. Däremot blev det två jääättesnygga Marilyn-tavlor, två tröjor, tåsockar (fan vad sköna såna är, har ni testat?) en superfin skål och ett par svarta, höga fejk-Converse med armymönster för 50 spänn! Rätt nöjd är jag, ja.

Och nu ska jag strax iväg och boxas. En perfekt dag.

Kommentarer

Postat av: Carin

Publicerad 2009-02-23 22:52:55

Ullared är bäst! Fast jag gillar inte tåsockor, jag fryser i dom..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela