Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

"Bästa peppet!"

Publicerad 2009-02-06 09:23:22 i Allmänt

Försöker komma på vilken musik jag ska kicka igång mej själv med. Har ingen panik direkt, för jag börjar inte jobba förrän kl 13, men det skulle vara skönt att slippa stressa ner till vagnen för en gångs skull. Ska ju fixa en del saker innan dess också - bland annat packa Malmö-väskan och ladda in massa bra i mp3-spelaren. Och så vill jag hinna sola.

Malmö, ja. Det känns nästan (men betona det ordet ganska starkt) inte ens betungande att jobba 19-timmaren, för jag vet att jag kommer ha så sjukt kul från och med imorgon kl 12.19. T-shirtsinhandling, hårförlängning, Sofies nypimpade lägenhet, Jennys förfest, Don't stop believin', nya människor, ny rockklubb och inte en enda tanke på nåt som kallas jobb. Ska bli underbart att komma härifrån.

Nu ska jag sätta igång!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-02-06 19:08:33

Hoppas att ni får en riktig höjdarhelg, hälsa Sofie oxå! Många kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela