Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

I got stripes, stripes around my shoulders.

Publicerad 2009-02-14 10:47:12 i Allmänt

Sofie skickar ett sms och frågar "E du ba vaken?" Jag svarar på en sekund "Ja, det ba e jag!" och får tillbaka "Jag kommer nooog ringa om en stund och du kommer dö av skratt!"

Du är helt galen, min lilla pärla. Underbar, men galen. Och det är därför jag tycker om dej så mycket!

Och idag är det alla hjärtans dag som jag aldrig brytt mej om, förutom när jag var typ sex år och lipade för att min släkting Joel åt upp alla geléhjärtan jag hade fått av mamma. Men ändå...




Alla dar, baby.
Jag saknar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela