Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Äckliga människor.

Publicerad 2009-02-26 17:04:45 i Allmänt

Satt och kollade runt på lite grupper på Facebook, bland annat en grupp som går ut på att spy galla på Linda Rosing.

Jag finner inga ord för den avsky jag känner för människor som skriver att hon är en fitta, slampa, hora och gud vet allt.
Det är tragiskt att folk tydligen mår så jävla dåligt i sej själva att dom måste få ut en massa förakt på nån annan. Och lägger ner så mycket energi på det också!

Okej, hon har förmodligen inte alla indianerna i kanoten, och hon väljer själv att vara den offentliga person hon är. Men det ger ingen annan någon rätt att skriva så om henne. Mobbing är alltid mobbing, oavsett vem det handlar om. Man får tycka vad man vill, men man behöver inte vräka ut det på nätet så att vem som helst kan se. Och tänker man inte på henne kan man ju tänka på hennes barn. Kul för dom att läsa såna saker om sin mamma.

Jag har också stört mej och haft en massa åsikter hit och dit, sen kom jag på att jag omöjligt kan ha såna hemska åsikter om nån jag inte ens känner. Och så tänkte jag att det kanske är bättre att förbättra sej själv än att nedvärdera en annan person. Keep it to what you know, liksom.



Hej Linda Linda hej, Linda du är helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela