Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Mirakel på årets sluttamp.

Publicerad 2009-12-28 23:29:02 i Allmänt

 

Jag packade upp väskan och alla påsar direkt när jag kom hem. Mållös är jag. Mållös!

Saknar redan mina fina, men det är samtidigt väldigt skönt att komma tillbaka till sitt eget. Har ju dessutom åkt på nån slags sömnsjuka, har aldrig känt mej så trött som under den här veckan. Jag klarar nog inte av långledighet! Imorgon är det dags för rutinerna igen, jobb och träning. Känns ganska bra ändå.

Det har varit en fin jul.



Linnéa har zoomat in mammas pepparkaksfudge.
(Sjukt god, btw.)



Vår lilla minsting - som snart inte är minst längre - var faktist liiiite nervös innan tomten kom, trots att han bara skulle svara "Ofta!" om man sa det till honom.




Även den här julen var vi en för lite.
Men vi pratade mycket om pappa och barnen gav en julklapp till honom också.



Och mest kärlek har, i vanlig ordning, kommit från den här fisen. TITTA. Alltså, det finns inget sötare.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela