Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Min finaste!

Publicerad 2009-12-10 08:56:57 i Allmänt

I vissa situationer är min första impuls att höra av mej till Sofie men igår verkade det som att jag hade alldeles för bråttom för sms:et kom helt åt HELVETE fel. Jag skrattade fan så jag GRÄT när jag förklarade allt för henne senare och hon fick årets fnissattack av mitt utspel.

Och fnissattacker lär det bli mycket av den här helgen för imorgon kommer hon, Therese och Annette hit! Imorgon kväll blir det Crashdiet och Backyard BabiesSticky. :D

Börjar jobba kl ett idag. Innan dess ska jag städa, fixa julgranen och slå in lite pakeeeet.

Puss!

Kommentarer

Postat av: vicki

Publicerad 2009-12-10 14:31:31

fy FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vilken ångest jag har över att inte kunna vara med er i helgen!!!! JAG VILL JAG VILL JAG VILL! :( Ska sura hela helgen. Lova att skicka mms på när ni festelifestar!

Jag finns på bilddagboken.se nu ifall du vill kika. :) sök på "viccar" and find me. Saknar dej! (Olle på ictus ba aeh)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela