Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Lyckokänsla.

Publicerad 2009-12-29 19:42:22 i Allmänt

Första arbetsdagen efter julledigheten kunde nog knappast ha varit bättre. Nya människor, full rulle och skitbra stämning. Och jag gjorde lite nytta.

Efter jobbet gick jag hem till Isabelle en snabb sväng. Vi hann prata och skvallra lite i hennes soffa och hon hann få sin försenade julklapp innan jag skulle iväg och prova afrodans i Friskis & Svettis regi. Gick ju på en kurs i afrikans dans för drygt två år sen och hade nästan glömt hur underbart det är. Förmodligen ser det inte särskilt vackert ut, men det skiter jag i för man är som i trans. Typ "jag är den lyckligaste och bästa människan på hela jorden". Och det bästa är att folk faktiskt vågar släppa loss och bara skita i allt, det är ju ännu mer "pinsamt" att bara stå och mesa. Jag vill igeeeeen. Förbannade rullschema, ska genast kolla upp tider på dom övriga anläggningarna!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-12-29 20:23:11

Härlig jul du verkar ha haft! Vad kul med dansen, det skulle jag vilja testa nån gång =) tror du att du kan komma på festen bejb? hoppas hoppas love u!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela