Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Turn & walk away.

Publicerad 2009-08-27 12:52:18 i Allmänt

Jag undrar verkligen vad jag skulle ha tagit mej till i sommar utan Isabelle.

Det var så mycket som inte blev som jag tänkt, som inte blev av eller som bara rann ut i sanden. Så mycket ledset.

Men idag åker vi, det är vår vecka och nu ska jag bara vara glad.

När jag är tillbaka är jag det med brunbränd kropp och utvilad hjärna och kommer vara redo att möta hösten, hur den än kommer se ut.

Jag är värd det här.


Vi hörs snart!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-08-27 13:05:57

Du är absolut värd det här! Du är värd allt bra som finns och du ska heller inte nöja dig med mindre! Kraaaam och ha det underbart på resan!

Postat av: Carin

Publicerad 2009-08-27 19:50:07

Ha en riktigt härlig vecka på Kreta! NJUT o ha det gött i solen! Puss o kram

Postat av: sara

Publicerad 2009-08-28 10:45:17

ha det GÖTTES!!! och kom ihåg: Gott att äta, gott att dricka, gott att sitta, gott att titta!! hohohooo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela