Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

I want everything that is inside you.

Publicerad 2009-08-20 22:12:24 i Allmänt


Låg i soffan och kollade på friidrott (såg ni Bolt?!) och fick plötsligt, som så många gånger förr, ett stort The Ark-längt.
Ballader mest ikväll. Till exempel This sad bouquet, No end och Uriel. Vill gråta för att det är så bra.

Jag kommer för alltid och eviga tider älska det här bandet. Har sagt det tusen gånger, och kommer säga det tusen gånger till.

It took time, took time
To develop a concept - a new me
Based upon the traits
From which I could not flee
It took time, took time
To embrace the nature of my dreams
All this time just turned into a sad long wait

This sad long tale of moments passé
Must come to an end before it is too late
- Wasn't born to hate, I was made to love
But I never knew it was so hard

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela