Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Stryk.

Publicerad 2009-04-06 22:41:43 i Allmänt

Idag skaffade jag tandskydd, vilket verkligen var på tiden. Så hädanefter kan jag sparra utan att oroa mej för att nån liten gadd ska ramla ut. Däremot har jag ju andra kroppsdelar att tänka på, och idag fick jag mycket smällar. Bland annat en mot ögat som gjorde svinont. Hoppades ett tag på blåtira, men kom på att killen i fråga nog inte slog så hårt ändå, så det kan jag glömma. Jag gjorde inte alls bra ifrån mej idag; var helt ofokuserad och kom på mej själv att tänka "vad fan håller jag på med, egentligen?" när halva ronden hade gått. Därav smällarna. Men det känns väldigt bra med dom som inte börjar mesa bara för att dom möter en tjej, jag är där på samma villkor som alla andra och ska inte ha nån särbehandling.

Och det var ganska skönt att komma hem till en superren lägenhet sen kan jag tala om. Lite påskpynt är uppe och egentligen ser det ju faktiskt för jävligt ut när jag tänker efter. Haha. Fjädrar i björkris, vad håller vi på med egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela