Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Mysigaste gänget.

Publicerad 2008-10-25 02:06:17 i Allmänt

I Gislaved har Lotta, Tomas, Cilla och Tomo Singstar-kväll och jag hade gett ungefär vad som helst för att få vara där nu.

Men å andra sidan så har det varit en otroligt fin kväll på jobbet. Vi har pratat, skrattat, trivts och mått ganska bra tillsammans. Det är så obeskrivligt roligt att se hur människor utvecklas, visar hänsyn till varandra och har rätt så roligt ihop. När jag dessutom märker att jag är till hjälp och får bekräftelse på att jag faktiskt är rätt bra på att bemöta människor, då är det inte ens jobbigt att arbeta såhär långa pass. Jag tycker mycket om dom som bor hos oss. Ibland nästan lite för mycket, känns det som. Det är alltid svårt att hantera det där. Kommer vara en stor klump i halsen när vissa flyttar härifrån...

Det är en lång dag jag har framför mej. Men rolig, icke att förglömma. Egentligen ska jag sluta klaga på att det är jobbigt att kånka grejer och bygga upp och plocka ner... Jag får ju göra det absolut bästa av allt, och uppenbarligen tycker folk om det. Har jag nämnt hur tacksam jag är över det?


Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2008-10-26 12:35:03

Man blir bara alldeles glad inombords av att läsa hur kul du tycker det är att jobba med människor. Precis den där känslan har jag också fått när jag hjälpt. :) Hoppas för övrigt spelningen gick super, förväntar mig MAFFIG uppdatering! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela