Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Det var längesen nu.

Publicerad 2008-10-22 00:41:55 i Allmänt

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
Näsan, om jag måste välja.
2. Vara seriös eller rolig? Rolig. Orka vara seriös mitt i natten...
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön, men det ska vara röd till risgrynsgröt.
4. Brinna upp eller drunkna? Jag hade nog valt att brinna. :O
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Hur många jointar hade personen som skrev den här listan rökt?

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? Ja, jag tycker om många. Men på det där sättet - nej.
2. Sol eller måne? Sol.
3. Vinter eller höst? Höst.
4. Vänster eller höger? Vänster såklart.
5. Soligt eller regn? Nu var det det här med frågekvalitén igen...
6. Vaniljglass eller chokladglass? Choklad.

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 00.30
3. Fullständigt namn? Emma Caroline Engström.
4. Vart vill du bo? I en svamp, annars får jag kramp!
5. Hur många barn vill du ha? Tre. Eller noll.
6. Vill du gifta dig? Ja, när jag hittat rätt.
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Rullar.
8. Har du ätit sushi? Oh ja! Love it! :D
9. Favoritglass? Ben & Jerry's "Half Baked" eller "Bohemian Raspberry" sitter fint
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? En bara. Havrefras rules.
11. Humör? Just nu är jag ganska loj.

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? Nej.
2. Sjungit? Självklart.
3. Blivit kramad? Ja, av Carin och Frida :)
4. Känt dig fånig? Nej
5. Saknat någon? Ja, min familj.
6. Dansat galet? Det var kanske inte snyggt imorse, men galet vill jag inte påstå.
8. Klippt håret? ICKE!
9. Gråtit? Nej.
10. Ljugit? Inte medvetet.
11. Blivit kysst? Nej.

GREJER:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej, jag är så himla lydig
2. Har du en hund? Ingen egen, tvyvärr.
3. Tycker du att du är attraktiv? Jag har mina stunder.
4. Sover du helst själv eller med någon? Det beror ju på... (om jag ätit vitlök eller inte)
5. Tror du på spöken? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela