Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Butterflies.

Publicerad 2008-10-02 09:04:21 i Allmänt

Jag fattar ingenting nu. Torsdag? :O

Nyss kändes det ju som en evighet till helgen, och nu står den där och vinkar och lockar hej vilt. Jag klagar inte!

Imorgon bitti kommer ju Sofie, och jag får lyckliga fjärilar i magen av att tänka på det! Det kommer bli den perfekta helgen.

När jag gått av mitt nattpass åker jag in till centralen och möter upp henne, vi käkar en lyxig hotellfrukost, drar hem till mej och vilar... och sen är det bara att bli snyggast i stan. Haha. Åhh, vad härligt det ska bli att ha henne här!

Tanken var att hon ska göra hårförlängning på mej imorgon kväll, men tyvärr var min färg slut på hennes inköpsställe. Jag hoppas dock att jag ska kunna hitta den här istället, och det borde ju inte vara omöjligt. Har för mej att det är Sveriges näst största stad jag bor i...

När vi ändå diskuterar min ytliga ådra kan jag meddela att Vanessa och jag ska till Metro Fashion Days idag. Vi ska bli sminkade av professionella (hoppas jag) make up-artister, fotograferade och utfläkta på Metros hemsida där en jury ska rösta fram vinnaren. Spännande, va!

Är fortfarande kär i Lars, förresten. Inte minst på grund av hans musik (det är faktiskt sant). Den här låten spelade han på sin första audition, och jag har den på hjärnan konstant. Riktigt bra grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela