Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Tummen ner.

Publicerad 2008-11-03 00:22:50 i Allmänt

Nej, det har varit sådär den här helgen, faktiskt. Väldigt tung atmosfär när jag kom till jobbet igår, mycket saker som hade hänt och mycket oro/grubbel.

Och jobbig magkänsla på andra plan också. Ibland önskar man bara att man kunde fixa allt.

Är dessutom lite ledsen att jag inte kunde tända ett ljus hos pappa den här helgen. :/ Jag hade velat se hur fint det var/är på kyrkogården.

Nu blir det en bra början på veckan istället, eller hur?

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2008-11-03 00:40:13

http://www.youtube.com/watch?v=rrV6LYq8vsY

Postat av: sara

Publicerad 2008-11-03 13:10:29

veckan kommer bli bra cajjo min älskling.. för om bara några dagar kommer du till jönköping redo för "total myshelg 2008", och du, även om du hört lalehs låt "november" lyssna på den igen, det gör jag, heeela tiden! man bli så glad =) din sara

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-11-03 14:30:36

Jag lyssnar på den nu! :D

Saknar dej och ditt leende, jag kommer vara helt lycklig på tåget. Och hela helgen, naturligtvis. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela