Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Nya vanor.

Publicerad 2008-11-13 23:33:12 i Allmänt

Det börjar bli mer och mer tydligt att det räcker med en enda dag utan kontakt med Sofie för att det ska börja kännas konstigt. Jag som inte är en telefonmänniska överhuvudtaget känner plötsligt ett behov, det är helt lustigt!  Och ganska mysigt. Att stå ute på balkongen och ta en cigg med nån som bor 28 mil bort, till exempel.

Nu ikväll på väg hem från stan ringde jag upp och vi började måla upp en helt sjuk sketch (jag ska inte ens försöka förklara vad den handlade om). Jag struntade i folket som satt omkring mej på vagnen och fick en mag-workout på köpet. Sit-ups kan slänga sej i väggen!

Hursomhelst... jag är så jävla glad att du finns i mitt liv. Nu är det snart bara en vecka kvar! :D

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-11-16 12:49:02

HAHAHAHAHAHAHAHA hejdaaa!

nu är det noooog ba 5 dagar kvar! så jävla jajjigt!

Älskar dig min Pärla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela