Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Is this really happening?

Publicerad 2008-11-27 18:12:19 i Allmänt

Alla mina mysiga känslor som så sakteliga börjar bubbla upp inom mej, all förväntan jag känner inför första advent och min längtan efter min årliga tradition med julmust och Fairytale of New York... allt det där håller på att ersättas av en stor, stor ängslan. Och det är ju inte en slump att mina nagelband ser ut som ett krigsfält idag. Jag brukar gå lös på dom när jag grubblar.

Ska det vara såhär så kan vi ju lika gärna lägga ner julen helt. Det måste ordna sej. Det bara måste det.

Ni är fan det enda i livet som spelar någon roll, jag hade gjort vad som helst för er utan att blinka. Ni är det enda jag har, och det enda jag behöver. Ibland funderar jag på om jag nånsin kommer träffa någon som jag kommer prioritera högre än er, men jag vet egentligen redan svaret. Ni är alltid nummer ett, varenda en av er.

Nu får vi för guds skull börja bete oss som det vi är. Och fokusera på det som är viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela