Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Hold on to that feelin'.

Publicerad 2008-11-23 18:59:24 i Allmänt

Nu har hon åkt, och helgen har naturligtvis varit lika jajjig som vanligt.

Med vissa människor är det så att ord är överflödiga. Man vet precis vad han eller hon tänker i en speciell situation och man tänker dessutom ofta skrämmande lika;  "Jag tänkte precis säga det!" är en ständigt återkommande mening. Det finns framför allt två människor jag har denna slags relation med och det är just Sofie och Lotta. Det är en av dom bästa känslorna som finns! <3

Dessutom känns det ju rätt bra dom gånger man har flyt, även om det bara gäller småsaker som att en väldigt speciell låt spelas preciiis när vi går ner till Stickys bottenvåning. Ibland känns det som att man bara vill kapitulera och konstatera att allt faktiskt har en mening. :)

Jag tror t.ex. verkligen att det finns en mening med att jag inte börjar jobba förrän kl 21 imorgon. LJUVA tillvaro. Strax ska jag ge mej iväg till affären och panta lite burkar och flaskor (blev en del såna igår, och min städskrubb pallar snart inte mer), och där ska jag köpa nåt riktigt gott. (Såna här dagar finns det liksom ingen botten i mej, min mage verkar totalt ha glömt bort att jag klippte en pizza för bara en liten stund sen.) Och ikväll ska jag lägga mej tillrätta i soffan och bara titta på massa nostalgi. Till exempel mina älskade The Ark-band med gamla intervjuer och dokumentärer. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela