Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Disciplin?

Publicerad 2008-11-06 11:35:07 i Allmänt

Om jag bara kunde lägga på en rem (vilket jävla uttryck) så skulle jag säkert inte ha några problem med att hinna med allt jag vill få gjort innan klockan blir kvart i tre och jag måste åka in till stan.

Varför gör jag inte det då? "Den här låten är bra, och den här! Och den hääär har jag inte lyssnat på på länge!"
Snark, liksom.

Prio ett är faktiskt att städa lägenheten. Egentligen vill jag hinna träna också, men det får komma i andra hand. Det är snudd på misär (hehe) härinne nu. Okej, det är det inte, men det skulle vara väldigt trivsamt att komma hem till en fin lägenhet på söndag.

För imorgon sticker jag ju till Jönet! Det ska bli så rooowlit! :D Får nästan en hemkänsla av att vara där, men det kan ju iofs bero på att Sara är en av dom mest harmoniska människor jag känner och att hon är som en bonussyster för mej. Längtar! <3

Det är nattjobb som gäller idag, men innan dess ska Carin och jag på photoshoot! Det ska bli mycket spännande, vill jag lova. Att leka modell är ju en rätt trevlig sysselsättning. :) Blir det inte katastrofalt lägger jag upp bildbevis här sen.

Nu till dammtrasorna!

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2008-11-06 23:00:00

Ha det så trevligt i Jönet! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela