Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Bra vecka.

Publicerad 2008-11-27 06:42:24 i Allmänt

Ja, jag gillar den här veckan, även om den bara flyger förbi.

Igår var jag en sväng på Rockbaren och tittade på Danger Avenue, vilket kanske inte var sådär jätteklokt eftersom jag börjar jobba nu klockan 8. Men vad gör man inte för lite bra musik? :) Och efter jag slutat idag är det dags för träning innan jag åker iväg till stan och tar några öl med Jonathan och Staffan. Blir mycket bra! Mindre bra är väl att jag stoltserar med att jag ska ha en alkoholfri helg och istället dricker på veckan... haha.

Imorgon är det dags för en nittontimmare på jobbet och sen på lördag morgon åker jag HEM. Det ska bli så obeskrivligt skönt. Gud, vad jag längtar!

Kommentarer

Postat av: Carin

Publicerad 2008-11-27 12:27:02

Gött me öööl! Skönt att åka hem, jag ska oxå till Gvd, fast på fre. Det är ju julskyltning på söndag me, mysigt värre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela