Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Taadaaa!

Publicerad 2008-05-18 23:54:09 i Allmänt

Okej, här kommer beviset på att jag blivit en glasögonorm. (Haha, tänker på det där avsnittet av Bert där han får reda på att han måste skaffa brillor och dagdrömmer om hur han blir trackad av Klimpen och om hur värsta nationella insatsstyrkan gör ett tillslag mot honom. Ledaren för styrkan går slutligen fram till Bert som ligger skräckslagen på marken, pekar på honom och säger "You got... glejsouugoon." SJUKT kul.)

Som jag varnade för tidigare idag ser det ut som att bilderna är tagna för tidningen Sunk & Skabb, men hav överseende. Det är såhär jag ser ut.

62179-146

Dom svarta bågarna som är lite mer neutrala. Märke: Jasper Conran.

62179-147


Dessa rosatonade bågar tänkte jag att jag skulle ha lite mer till festliga tillfällen, men både Carin och Daniel tycker att dom här är finast, så jag kanske ska ha dom som vardagsglasögon också? Märke: Missoni


Jag skulle ha sovit för längesen, men så går det när man är plikttrogen. Och till vilken nytta, ni kommer inte läsa det här förrän imorgon ändå. Nåja, hoppas att ni haft en bra helg! Det har jag. Nu är det 55-timmarsvecka som väntar, så det är bara att bita ihop. Och sova! Godnatt. :)

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2008-05-19 17:33:18

Superfina!!! Båda två. Blir också sugen på att skaffa: Kram

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-05-19 21:38:11

Jättefina!! Tomas har oxå blivit glasögonorm, kolla min fotoblogg, kraaam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela