Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Stockholmsbesök.

Publicerad 2008-05-12 09:38:47 i Allmänt

Ny vecka, och en kort sådan för min del, åtminstone vad gäller arbete. Jobbar bara tisdag, onsdag och torsdag. Fre-sön är helt blanka i kalendern och det är så otroligt skönt. Jag ska bara ägna mej åt mej själv och göra precis det jag känner för. Underbart!

Klockan två idag rullar Vicki in på Göteborgs central, och då ska jag möta henne! Det blir en soft dag på stan för vår del, tror jag. Rätt schysst väder idag ändå ju, även om det blåser som as. Men det gör det ju så gott som alltid i den här stan...

Pillade i mej en banan för en stund sen, när Carina var här påpekade hon mycket riktigt att man inte ska springa på tom mage eftersom kroppen "tar" av musklerna då. Och det vill vi ju inte! Fick förresten skitsnygga träningskläder av henne i försenad födelsedagspresent, nu är det farväl till klumpiga joggingbyxor och bomullströjor! Igår var jag nog lite väl optimistisk när jag kom hem efter monsterpasset. Trodde att jag skulle orka springa, men tröttheten och vår tacosmiddag på jobbet bara en timme innan jag gick hem satte käppar i hjulet. Kändes verkligen som att någon försökte pressa upp revbenen i halsen på mej, så det blev till att gå istället. Men nu är jag fit for fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela