Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Nu blommar löken.

Publicerad 2008-05-19 19:06:01 i Allmänt

Kan fortfarande inte riktigt förstå vad jag gjorde idag.

Skrev ju för ett tag sen om att jag hade kört vid Korsvägen och var mäkta stolt över det. Idag har jag kört inne i smeten, utan att ens veta vart jag skulle. ENSAM! Fick lite lätt panik när Barbro frågade om jag kunde köra en av dom boende till Sahlgrenska. Men man har ju liksom inte så mycket val, så med hjärtat i halsgropen var det bara till att sätta sej i bilen. Men allt gick bra! Vi åkte till sjukhuset, och efter det ville personen i fråga åka till sin lägenhet en stund. När jag sedan skulle tillbaka till jobbet hade jag ingen aning om var jag befann mej överhuvudtaget utan fick hitta tillbaka på egen hand. Det var jävligt skönt när det var över, men jag gjorde det!

Och nu är jag rätt nöjd med mej själv. Att övervinna rädslor är som sagt en oslagbar känsla, även om jag haft körkort i snart fem (!) år och borde ta sånt här med en klackspark.

Så vad händer ikväll? Ingenting alls. Jag har inga måsten idag, jag bara är. Det är så skönt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-20 20:22:52

Åh, va länge sen jag var här inne och kollade av hur läget är med dig!
Vilka snygga brillor! Jag tror att de svarta är mina favoriter, men ska bli kul att se dem i verkligheten.

Enligt Jennifer vill Jonathan träffas snart och jag har ju en gång i tiden lovat att bjuda på middag, så vi får snart kolla av en bra dag.
Skönt att höra att allt går som det ska på jobbet och på processhandledning. Saknar allt socionom-snack! Har tillbringat alldeles för mycket tid med 18-åriga kids (som f.ö. blev helt förskräckta när de fick veta hur gammal jag är och sa: "shit, då är ju du en tant")
Saknar dig!
kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-20 20:23:30

Eh, ja det var alltså Malin B som skrev ovan. Sorry

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-05-21 12:38:34

Saknar dej med! Det är verkligen dags för en träff snart. Ska prata med mister Dahlgren så kan vi kolla av våra scheman och sen komma med ett förslag. Det var alldeles för längesen vi skvallrade nu.

Kram!

Postat av: Lauritzandrea

Publicerad 2009-08-04 09:49:15

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela