Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Håll ut!

Publicerad 2008-05-18 16:04:44 i Allmänt

Nu är brillbilder tagna, men naturligtvis gav batterierna till digitalkameran upp när jag skulle föra över bilderna till datorn. Så nu har jag satt dom på laddning, det blir alltså till att ha tålamod en liten stund till. ;) Och förbered er för all del på bilder på en osminkad bloggskribent i myskläder. Vet att det är dåligt av mej att inte piffa lite inför denna högtidsstund, men jag har en del annat att pyssla med idag.

Vilket jag tycker är rätt duktigt av mej, eftersom jag var ute igår. Hängde med Vanessa på förfest till hennes bror (som f.ö. hade en grym lägenhet) och sen gick vi till Ferdinand och Excet. Helt okej, vi fick stilla vårt danssug. Men det var helt klart trevligast på förfesten, borde träffa V lite oftare. Varför gör jag inte det?

Idag vaknade jag redan klockan tio, men jag låg och drog mej till elva. Orkade imponerande nog jogga också! Och ja, jag säger imponerande för jag tycker att 43 min är en rätt hyfsad tid dagen efter. :) I eftermiddag har jag städat toaletten, plockat lite och burit (!) ner min Orbitrek till förrådet. Ja, det är faktiskt adjöss med den nu, jag använder ju den inte längre. Trivs mycket bättre med att träna som jag gör nu. Har satt ut annons på Blocket, men kan ju göra lite reklam här också. Nån som är intresserad av att köpa? 800 bagis vill jag ha.

Nu ska jag bara dammsuga och gå till sopsorteringen med en massa skräp, sen räcker det med städning för idag. Längtar just nu mest efter att en viss person ska sluta jobba 17.30, så att vi kan ha världens gosigaste kväll.

Återkommer senare med bildbevis!
(På glasögonen, inte goskvällen. Haha.)

Kommentarer

Postat av: Knutsolveig

Publicerad 2009-03-11 08:41:54

A exceptional happy site!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela