Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

En bra vecka!

Publicerad 2008-05-27 12:30:29 i Allmänt

62179-148

Kan inte alla ha såna här bilder på Facebook, istället för att vara så himla snygga hela tiden? Jag tror jag ska byta.


Ja, hittills känns det som att den här veckan är väldigt bra (peppar, peppar). Igår på repet gick det skitbra, vi körde igenom allt material och rösten höll förvånansvärt bra, trots att jag inte sjöng upp. Jag MÅSTE göra det på spelningen. 2 x 60 minuter ska vi köra, det blir grejer det!

Och idag har bänkdiskmaskinen installerats och jag känner mej helt lyrisk. Tror att den ska funka dessutom (det är ju ett plus), men jag ska vänta till ikväll med att testa. Uppdatering på den fronten kommer!

Dagens motionsrunda är precis avklarad, idag tangerade jag "rekordet" på 40 min, det känns riktigt gött! Har inte lyckats pricka tiden sen Carina och Jonas var här (där ser man vad lite sällskap kan göra med motivationen), så det var skönt att äntligen fixa det. Har dessutom märkt att jag orkar mer när jag varit vaken i några timmar och ätit frukost, vilket ju är ganska logiskt.

När jag skrivit klart det här ska jag ta en dusch och sen åka in till stan för lite shopping. Ska bli roligt att unna sej.

Dessutom längtar jag ihjäl mej efter helgen, det ska bli så KUL att åka till mitt älskade Gislaved. Var ju där igår när vi repade, men det fanns inte tid att hälsa på familjen så jag ringde aldrig och sa nåt. Men på fredag så. :)

Hoppas nu att den braiga känslan över veckan håller i sej. Och att ni också mår fint!

Kraaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela